Friday 15 February 2019

سورۂ فاتحہ اللہﷻ اور بندے کے درمیان آدھو آدہ ہے

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ میں نے رسول اکرم ﷺ سے سنا کہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے کہ میں نے نماز (سورۂ فاتحہ) کو اپنے اور بندے کے درمیان آدھا آدھا کردیا ہے۔ اور میرا بندہ مجھ سے جو مانگتا ہے وہ میں دیتا ہوں۔ جب بندہ کہتا ہے {الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ} تو اللہﷻ فرماتا ہے[حَمِدَنِي عَبْدِي] ‏میرے بندے نے میری تعریف کی۔ پھر بندہ کہتا ہے {الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ} تو اللّٰہﷻ فرماتا ہے  [أَثْنَى عَلَىَّ عَبْدِي] ‏میرے بندے نے میری ثناء بیان کی پھر بندہ کہتا ہے {مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ} ‏ اللہﷻ فرماتا ہے [مَجَّدَنِي عَبْدِي] ‏میرے بندے نے میری بزرگی بیان کی پھر بندہ کہتا ہے {إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ} ‏اللہ تعالیٰ فرماتا ہے یہ میرے اور میرے بندے کے درمیان ہے اور میرا بندہ مجھ سے جو مانگے گا میں دوں گا۔ پھر سورت کے آخر تک پڑھتا ہے اللہ تعالیٰ فرماتا ہے یہ سب میرے بندے کے لیے ہے اور یہ جو مانگے گا وہ اس کے لیے ہے۔

صحیح مسلم 878

No comments:

Post a Comment